FAQ2020-02-06T08:01:51+00:00

POGOSTA VPRAŠANJA

Splošne informacije

V katere države dostavljate?2019-10-30T17:52:08+00:00

Trenutno dostavljamo po Sloveniji in na Hrvaško. Ker se počasi širimo, večkrat poglejte na našo spletno stran, kjer objavljamo vse informacije. Če želite izvedeti več, nam pišite na info@puella.si.

Kako oddam naročilo?2019-10-30T17:57:24+00:00

Na naši spletni strani izbrane artikle zberite v košarici. V košarici nato desno spodaj nadaljujte na blagajno. Nato vnesite vse zahtevane podatke (ali se že prej prijavite na stran) ter izberite želeni način plačila in dostave. V kolikor imate težave z nakupom nam pišite na info@puella.si, z veseljem vam bomo pomagali.

Kako unovčim promocijsko kodo?2019-10-30T18:21:02+00:00

Če imate promocijsko kodo jo na blagajni enostavno vpišite v za to namenjen razdelek in kliknite gumb “unovči kupon”.

Moja promocijska koda ne deluje2019-10-30T18:23:44+00:00

Prepričajte se, da se pravilo vpisali promocijsko kodo in, da promocijska koda ni pretekla. Če še vedno ne deluje, nam ob naročilu pošljite sporočilo z vsemi vašimi podatki in promocijsko kodo, ki bi jo radi uveljavili. Tako bomo preverili, kaj se dogaja in vam pomagali.

Moje plačilo je bilo zavrnjeno, kaj naj naredim?2019-10-30T18:27:16+00:00

Če ste izbrali način plačila s kartico preverite vse podrobnosti kot so vaše ime, naslov in kontaktne informacije in poskusite znova. V kolikor vam plačilo s kartico ne deluje, se obrnite na vašo banko ali izberite drugačen način plačila. Če uporabljate PayPal, preverite vaš PayPal račun. Prav tako preverite, če ste izpolnili vsa obvezna polja in da so vse informacije pravilne.

Pozabljeno uporabniško ime in geslo2019-10-30T18:31:39+00:00

Vaš Puella račun je vezan na vaš e-mail naslov, ki ste ga uporabili pri prijavi. Obnovite ga lahko tako, da kliknete ”Ali ste pozabili geslo?” in sledite navodilom. Vnesite vaše uporabniško ime ali elektronski naslov in na vaš e-naslov vam bomo poslali povezavo za ponastavitev gesla.

Ali mi lahko pošljete račun?2019-10-30T18:33:47+00:00

Vsa vaša naročila in računi so shranjeni v vašem Puella profilu. Če jih ne najdete nas kontaktirajte na info@puella.si, da vam pomagamo do vaših računov.

Moje naročilo je bilo že oddano, vendar bi ga rada spremenila. Kaj naj naredim?2019-10-30T18:39:20+00:00

Čimprej nas kontaktirajte. V primeru, da smo vaše naročilo že poslali na vaš naslov, ga žal ne moremo spremeniti. Če je pa vaše naročilo še vedno v obdelavi pri nas, lahko zamenjamo artikle (vrednost mora biti ista, kot je vrednost oddanega naročila) ali naročilo prekličemo. V kolikor bi radi oddanemu naročilu dodali artikle, preprosto oddajte novo naročilo in nas o tem obvestite. Tako vam bomo vse artikle dostavili skupaj in če bo mogoče odbili strošek dostave novega naročila.

Spremeniti moram naslov za dostavo po že oddanem naročilu. Kaj naj naredim?2019-10-30T18:42:25+00:00

Nujno in čimprej nas kontaktirajte. Potrudili se bomo, da zadevo uredimo in, da vaše naročilo prispe v vaše roke. V kolikor smo vaše naročilo že odposlali, vam žal ne bomo morali pomagati in ne bomo mogli spremeniti naslova dostave.

Želim, da mi uredite trepalnice v vašem salonu. Koliko to stane?2019-10-30T18:46:49+00:00

Z veseljem vam bomo uredili vaše trepalnice v našem lepotnem studiu na Prevaljah. Cene storitev podaljševanja ali vihanja trepalnic so različne.  Za več informacij nas lahko kontaktirate na info@puella.si ali pokličete +386 40 567 084.

Nisem se šolala pri vas, a bi vseeno naročila vaše produkte2019-10-30T18:50:30+00:00

V kolikor imate profesionalno izobrazbo v zvezi s podaljševanjem in vihanjem trepalnic, lahko nakupujete pri nas. Če bi se želeli udeležiti naših tečajev, ste pa vedno dobrodošli. Preverite, katere tečaje ponujamo na tej povezavi.

General information

Do you deliver to my country?2019-10-30T16:54:17+00:00

We deliver to Slovenia and Croatia for now. Our distribution list growing, you always can check on our website. If you have further questions, do not hesitate to email us at info@puella.si.

How do I place an order?2019-10-30T16:57:54+00:00

Put items in your basket, click on check out and follow the instructions to Sign Up or Log in. You can choose payment option Pay by card or Paypal, if you have problems please email info@puella.si, I’ll be happy to help you.

How do I apply the discount code?2019-10-30T16:57:35+00:00

Once in “Cart”, enter your discount code in the “Gift card or discount code” box.

My discount code does not work2019-10-30T17:04:02+00:00
My payment doesn’t go through, what can I do?2019-10-30T17:05:03+00:00

If you are paying by bank card, check your details (name, address, contact details) and try again, if it doesn’t work, please contact your bank or try a different payment method. If you are using PayPal, please check your PayPal account or use a different payment method. Also check if you filled all required fields, such entering tel nr etc

I forgot my username or password, what do I do?2019-10-30T17:05:53+00:00
Can you send me my invoice?2019-10-30T17:37:25+00:00

Your invoices can be viewed and downloaded from your account once you have logged in. If you can’t find it contact us and we will help you to find it info@puella.si

I have placed an order but I’d like to change it, what shall I do?2019-10-30T17:08:26+00:00

Contact us. If the order has been shipped then we cannot change it anymore. If it hasn’t, you can swap items (if they are the same price) or cancel items. If you are looking to add more items, please place a new order and leave a note, we will ship both orders together and refund you one shipment if possible.

I need to update the delivery address for my order, how can I do this?2019-10-30T17:09:22+00:00

Please contact us ASAP. We will try our best to amend this for you. If the order has been shipped already, we won’t be able to change it anymore.

I’d like my lashes done by you, how much do you charge?2019-10-30T17:35:14+00:00
I am not trained with you, can I still buy your products?2019-10-30T17:36:13+00:00

As long as you are a trained professional, you can purchase from us.

O izdelkih

Dostavljeni izdelki so poškodovani ali manjkajo.2019-11-02T20:14:43+00:00

Prosimo, da še enkrat preverite celoten paket, ki smo vam ga dostavili, v primeru, da se ni določen izdelek kam zataknil. V zvezi z manjkajočim ali poškodovanim izdelkom nas najkasneje v roku 14 dni obvestite. Prosimo kontaktirajte nas na info@puella.si. V e-mail sporočilu zapišite številko vašega naročila in natančno opišite težavo, fotografirajte situacijo in fotografijo pripnite v e-mail. V primeru, da se nam boste oglasili po več kot 14 dneh po dostavi, mogoče vašega izdelka ne bomo morali zamenjati. Če v paketu izdelek manjka, ga bomo nadomestili takoj, ko raziščemo, kaj se je zgodilo. V kolikor prejemte poškodovan paket, nam to sporočite takoj, najkasneje v roku 24-ur, po tem, ko ste ga prejeli.

 

Ali so vaši izdelki testirani na živalih?2019-11-02T20:15:50+00:00

Ne. Noben od naših izdelkov ni testiran na živalih.

Kako vaši izdelki delujejo?2019-11-02T20:21:42+00:00

Toplo vam priporočamo, da za vsak izdelek posebaj preberete celoten opis izdelka in navodila za uporabo. Vsak izdelek je podrobno opisan na naši spletni strani. Če ste še vedno v dvomih glede sestavin in uporabe izdelka, nas kontaktirajte. Natančno navedite za kateri izdelek gre in zastavite jasno vprašanje, o tem, kar vas zanima, da vam bomo lahko pomagali in ponudili optimalen odgovor. Več o naših izdelkih pa se boste najbolje naučili na naših tečajih, kjer se učimo o lepilih, različnih stilih trepalnic, kateri podaljški so najprimernejši za določene tehnike itd. Preberite več o naših tečajih na https://puella.si/tecaji-podaljsevanja-trepalnic/ .

Product related

Products came damaged or missing.2019-11-02T19:40:12+00:00
Please make sure you check the full content of the parcel when you receive it and advise us of the issue within 14 days of receipt. Please email us at info@puella.si. Provide the order number, describe the issue and ideally, send us pictures. We might not be able to refund or replace the item if you contact us more than 14 days after receipt of the parcel. If product is missing we will issue refund as soon as we completed investigation.
Damaged parcel should be reported in 24 hours from receiving it.
Are your products tested on animals?2019-11-02T19:39:00+00:00
How does our products work?2019-11-02T19:38:21+00:00

Lepila

Katero lepilo naj izberem?2019-11-24T18:24:36+00:00

Izbira pravega lepila je odvisna od vaših izkušenj, temperature in vlage v prostoru. Če delate pri nizki zračni vlažnosti, 10 – 50 % in ste pri podaljševanju trepalnic hitri priporočamo lepilo Fame. To lepilo ni gosto in ga boste morda uporabiti malce več. Najprej izolirajte naravne trepalnice, zatem čopek trepalnic pomočite v lepilo in ga hitro nanesite na naravne trepalnice. Lepilo Fame se zelo hitro suši. Če je v vašem prostoru vlaga visoka, raje uporabite naše lepilo JetSet, ampak raje malce več kot ob normalni zračni vlagi. JetSet Pro je najbolje uporabiti pri zračni vlagi od 50 – 70%, prav tako Fame, ki se hitro suši. Višja je vlaga v prostoru, hitreje se bo lepilo strdilo v stiku z naravnimi trepalnicami. Pri visoki vlažnosti v zraku priporočamo, da na novo nakapate lepilo vsakih 20 min, da se bo bolje oprijelo trepalnic. Če potrebujete dodaten nasvet glede naših lepil, me kontaktirajte na info@puella.si.

Ali imate tudi lepila za bolj občutljive stranke?2019-11-24T18:25:15+00:00

Vsa naša lepila imajo zelo malo hlapov, kar je dobro za vas in vaše stranke. Pri novih stranka lepilo vedno najprej testirajte na majhnem delu njihove kože, da vidite ali se pojavi alergijska reakcija na lepilo. Isto storite, če ste zamenjali lepilo in ga uporabljate na stranki prvič. Prav tako morate vedeti, da preizkus na koži ni 100% zanesljiv in ne zagotavlja, da stranka ni alergična na lepilo. Če je imela stranka v preteklosti že težave z občutljivostjo in alergijskimi reakcijami na lepilo, jih bo verjetno imela tudi pri uporabi našega lepila. Vsa naša lepila vsebujejo cianoakrilat, ki je alergen. Obstaja pa tudi možnost, da je stranka alergična na pigment v lepilu. V tem primeru izberite prozorno lepilo brez pigmenta.

Koliko časa traja steklenička lepila?2019-11-24T18:25:57+00:00

Priporočamo, da lepilo uporabljate 6 – 8 tednov od nakupa in odprtja stekleničke. Bolj sveže kot je lepilo, boljši so rezultati. Lepilo vedno hranite pokončno, v za to namenjenem zabojniku za lepilo, v hladnem prostoru. Pred uporabo lepilo dobro pretresite (približno 2 min) in pretresite pred vsakim kapljanjem. Če imate v prostoru visoko vlage in temperaturo, najmanj 4 stranke na dan, to pomeni, da lepilo pogostokrat odpirate. V tem primeru stekleničko z lepilom zamenjajte z novo vsake 3 – 4 tedne. Preden lepilo pretresete, odstranite pokrovček in namestite kapalko, jo začepite in nato pretresite. S tem boste preprečilo, da bi se lepilo razlilo v pokrovček.

Pigmenti v lepilu so se ločili2019-11-24T18:26:38+00:00

Pigmenti se v lepilu ločijo, če lepila dalj časa niste uporabljali. Stekleničko z lepilo močno pretresite, vsaj 2 minuti, preden ga nakapate. Verjetno boste morali zavreči prvo ali več kapljic, ker se lepilo v grlu stekleničke ne bo dobro premešalo. Če se lepilo še vedno ne pravilno premeša in postane enotno, poskušajte še bolj pretresti vsebino. V kolikor vam nikakor nikakor ne uspe, nas kontaktirajte.

Moje lepilo se ne suši2019-11-24T18:27:23+00:00

Kot razlog za to je prenizka zračna vlaga. Vlago v prostoru lahko zvišate z uporabo vlažilca zraka. Prav tako lahko sušenje lepila pospešite z našim Pospeševalcem lepila. V vsakem primeru pa vam priporočamo, da imate na zalogi različna lepila za različne situacije – različno zračno vlažnost in temperaturo. Prav tako lahko problem s sušenjem povzročajo strankine naravne trepalnice, če: so naravne trepalnice presuhe, zaradi hormonskega zdravljenja ali, če naravnih trepalnic niste dovolj dobro očistili s peno. Za prvo se posvetujte s svojo stranko.

Trepalnice moje stranke odpadejo v nekaj dneh2019-11-24T19:23:57+00:00

Umetne trepalnice odpadejo po nekaj dneh, če niso bile dobro nameščene na naravne trepalnice stranke. Ponavadi je to zato, ker niso bile dobro pritrjene na naravne trepalnice. Mogoče zato, ker se je lepilo prehitro posušilo, da bi trepalnice dobro spojilo. Naravne trepalnice vedno najprej dobro izolirajte. Zatem šopek podaljškov pomočite v lepilo in pravilno prilepite na naravne trepalnice. Če je zračna vlaga višje, odmerite večjo količino lepila. Tudi lepila, ki se počasneje sušijo, se pri visoki zračni vlagi / temperaturi hitro sušijo, kot je zapisano v opisu izdelka. Možno je tudi, da vaša stranka ni sledila vašim navodilom za nego podaljšanih trepalnic. Če uporabljate nano mister prekomerno, je možno, da je to povzročilo šok v  polimerizaciji in se trepalnice niso dobro oprijele. Zaradi tega, bodo podaljšane trepalnice hitro odpadle. Prav tako se bo to zgodilo, če so se stranki med postopkom podaljševanja trepalnic solzile oči.

Moja stranka ima reakcijo na lepilo, to se prej ni dogajalo.2019-11-24T19:24:43+00:00

To se lahko zgodi predvsem v zimskem času, zaradi ogrevanja, ki izuši zrak. Hlape iz lepila namreč privlači vlaga in ko je zrak v prostoru, se hlapi preusmerijo v oči, nos in usta, kar povzroči draženje. Zato priporočamo, da zrak v salonu redno vlažite. Razlog za reakcijo na lepilo je lahko tudi, da ima stranka med nanašanjem trepalnic oko priprto. Tako hlapi lahko zaidejo v oko in povzročijo draženje. V tem primeru je to kemična opeklina – rdeča črta v očesu, ki pa ni alergija. Vedno se prepričajte, da ima vaša stranka dobro zaprto oko. Prav tako se morate prepričati, da vaša stranka ni občutljiva na kakšno drugo sestavino v ostalih produktih – čistilnih sredstvih, barvah, ščitnikih za oko itd. Vedno preberite, katere sestavine vsebujejo in se posvetujte s stranko o njenih alergijah. Včasih, tudi, če ste storili vse pravilo, lahko stranke s časom razvijejo alergijo na katero izmed sestavin. Napotite jih k zdravniku.

Ali vaša lepila zahtevajo preizkus z obližem?2019-11-24T19:25:25+00:00

Da, preizkus z obližem je za vse nove stranke in vsa nova lepila, ki jih prvič uporabljate na strani, obvezen. Preizkus z obližem naj se izvede 24-ur pred podaljševanjem trepalnic. Nanesite 5 krajših podaljškov okrog trepalnic na vsako oko in jih pustite čez 24-ur. Če se v tem času ne pokaže nobena alergijska reakcija, potem lepilo lahko brez skrbi uporabite za celoten set. Vedeti pa morate, da tudi ta preizkus ni 100%, saj se lahko pri večji količini lepila vseeno lahko pojavi reakcija.

Moja stranka ima reakcijo na lepilo, ki smo ga že uporabili na njej.2019-11-24T19:25:58+00:00

To se lahko pojavi iz večih razlogov, npr.: spremembe letnega časa, če je imela stanka še kakšne drugačne lepotne posege, spremembo delovnega okolja… Prav tako lahko vaše stranke s časom razvijejo občutljivost / alergijo na naše izdelke, ki vselej vsebujejo kemične sestavine.

Nova steklenička z lepilo je drugačna od prejšnje. Ali ste spremenili recepturo?2019-11-24T19:26:34+00:00

Ne, zamenjali smo samo dizajn, da lahko lepila lažje ločite med seboj. Receptura je ostala ista.

Adhesives

What adhesive should I choose?2019-11-02T20:42:04+00:00

The choice of adhesive depends on your experience, room temperature and humidity. If you work in low humidity 10-50 % and you are fast lasher we highly recommend Fame adhesive. It is thin consistency, so you might need pick up more adhesive. First, isolate natural lash then dip extension in to the glue and place quickly on the natural lash. Please note that Fame is very fast drying glue. If you experiencing high humidity it is best to use JetSet Pro, always pick up more glue. JetSet Pro is best to be used in humidity 50-70% and as well as Fame, it is very fast drying adhesive. The higher humidity is the faster adhesive cures during transition of extension to the natural lash. In higher humidity we advise replace a drop of glue every 20min, to get best retention. If you need additional help, please contact us at info@puella.si

Do you have adhesive for my sensitive client?2019-11-02T20:41:17+00:00

All our adhesives are low in fumes which is better for the clients and yourself. You must do a patch test on every new client or if you change adhesive. Please remember that patch test doesn’t guarantee 100% that the client won’t react on the day. If your client had sensitivity, allergy to lash adhesive in the past, most likely she/he will react to our adhesive. As all adhesives contains cyanoacrylates, which is main allergen. But there could be possibility, that client allergic to pigment, then best to choose clear glue. We have very good blog about allergies , you can find it here https://flawlesslashesbyloreta.com/blogs/news/irritation-or-allergic-reactions-to-the-lash-adhesives

How long does the bottle last?2019-11-02T20:40:27+00:00

We recommend that you use the adhesive within 6-8 weeks of the purchase and opening date. The fresher the adhesive, the better the results. You should keep adhesives upright in its pouch with silica bag in a cool dry room . And shake well (about 2min) before each use and shake between each drop. If you have very high humidity and temperature, and you lash minimum 4 clients per day, that means you opening bottle of adhesive quiet often, you should replace bottle every 3-4 weeks. When you shake bottle of glue, make sure you remove lid, place glue pin in to the nozzle and shake it this way, this prevents glue go in to the cup/lid.

The pigments of my adhesive are separating.2019-11-02T20:39:55+00:00

Pigments can separate if the bottle has not been used recently. Make sure you shake the bottle for 2 minutes before trying a drop. You might need to discard the first drop as adhesive in the neck of the bottle might not mix properly then check the second one. If it hasn’t work, shake the bottle more. Contact us if you have no success.

My adhesive doesn’t dry.2019-11-02T20:39:04+00:00

The humidity of your room might be too low for the adhesive. You can increase it by using a humidifier. You can also increase the drying speed of your adhesive by using our Glue Accelerator (see product page for details). We always recommend to have few different adhesives for different humidity/temperature. Adhesive might not dry fast enough, on customers natural lashes, if : lashes are too dry, if they are on hormonal treatment, if you didn’t wash eyelash cleansing foam well. Please double check with your client.

My clients lashes falls within few days.2019-11-02T20:38:35+00:00

This would usually happen if the extension has not bonded correctly with the natural lash. It can be because the adhesive has dried too quickly to fully bond. Try to pick up more adhesive to allow better surface coverage. Always isolate natural lash first, then dip extension in to the glue, this helps to get better retention. If humidity higher, always pick up more glue. Even slow drying adhesives, dries faster in higher humidity/temperature then manufacturer noted. Also it can happen if customers hasn’t followed the aftercare instructions correctly. If you use nano mister, if you over sprayed this could cause shock polymerisation and lashes not bonded properly, they might fall faster, or if clients eyes were tearing during the application.

My clients get irritations from the adhesives, this hasn’t happened before.2019-11-02T20:37:56+00:00

This can happen especially in winter due to the heating which makes the air dryer. Fumes from the glue are attracted to humidity and when the room is dry, it goes for the eyes, nose, mouth and can create irritation. We recommend the use of a humidifier in winter to counteract this. Other reason could be if your clients eyes were half open during the treatment, fumes easily went in to the eyes. In this case your client can get chemical burn- red line, which can be mixed with allergy. Make sure your clients eyes shut properly. Being a lash artist it is not easy, clients always think that they reacted to the glue, but this is not the case. Sometimes they can react to cleanser, primer, eye pads etc Always read ingredients which listed on the product, your client may be allergic to one of them. Even if you did everything correct, your clients may develop sensitivity/allergy, as we using chemicals. Direct them to see the doctor.

Does your adhesive require patch testing?2019-11-02T20:37:28+00:00

A patch test is required for new clients and for any changes of adhesive. Patch must be done 24 hours before their treatment. Apply 5 shorter extensions across the lash line on each eye, and leave for 24 hours. If there is no irritation, then the adhesive can be used for the full application. Patch test does not guarantee 100% suitability as larger amount of adhesive is used for the full application.

My customer is reacting to the same adhesive I have used before, why is that?2019-11-02T20:36:54+00:00

This could be for various reasons such as change of season, if she had any other beauty treatment done recently, change of business location… With the time of having lash extensions, your clients may develop sensitivity/allergy, as we using chemicals. We also have interesting blog about this https://flawlesslashesbyloreta.com/blogs/news/irritation-or-allergic-reactions-to-the-lash-adhesives

The bottle I have received looks different than before, have you changed recipe?2019-11-02T20:36:14+00:00

We have changed the stickers on our bottle in order to differentiate our adhesives easily. The recipe has stayed the same.

Pincete

Moja pinceta ne prijema dobro.2019-11-27T21:46:03+00:00

Večina naših pincet je izdelanih ročno. Včasih boste kupili isti tip pincete, kot ste ga že uporabljali, a bo ta izgledala rahlo drugače. Poskušajte kraka pincete prijeti na različne načine in pod različnimi koti. Vsak lash stilist ima svoj način, kako drži pinceto. Ker poznamo več volumenskih tehnik, ni vsaka pinceta primerna za vsako tehniko. Za “rocking” ali “wiggle” tehniko priporočamo samo pinceto Dumont, pri kateri pa se vseeno izogibajte ekstremni uporabi konic pincete. Če delate z različnimi tehnikami, a vseeno radi uporabljate konico pincete, vam priporočamo Flawless Volume pinceto. Če pinceto držte bolj spodaj, bo za vas pravšnja tudi Easy Fan pinceta. Preden pincete naročite preverit pri opisu pincete, katera pinceta je primerna za tehniko, ki jo uporabljate. Pri uporabi pincete vedno prilagodite pozicijo vaše roke pinceti, poskusite delati z različnično močjo prijema na pinceto in preizkusite različne točke prijema na konicah pincete. Če pinceta še vedno ne dobro prijema, nas kontaktirajte.

Konica moje pincete se je zlomila / uvila.2019-11-27T21:46:41+00:00

Vse naše pincete preden jih odpošljemo, ročno vsako posebej pregledamo. Če je vaša pinceta do vas prispela poškodovana, nam to sporočite čimprej (v 14 dneh od prejema paketa), pošljite nam tudi fotografije in številko naročila. Če se vam je pinceta poškodovala ob padcu, vam za to ne bomo morali povrniti stroškov, ali vam je zamenjati.

Moja nova pinceta je drugačna od prejšnje.2019-11-27T21:47:13+00:00

Vse naše pincete so ročno dokončane, zato se med seboj minimalno razlikujejo. Prav tako se pincete rahlo spremenijo z uporabo. Pri uporabi pincete vedno prilagodite pozicijo vaše roke pinceti, poskusite delati z različnično močjo prijema na pinceto in preizkusite različne točke prijema na konicah pincete.

Moja pinceta se ne popolnoma stakne na konicah / vrhu.2019-11-27T21:47:48+00:00

Različne pincete se različno zapirajo in stikajo. Pinceta Dumont je narejena tako, da se na vrhu ne bo zaprla, če jo primete na rahlo, zato jo priporočamo za “rocking” ali “wiggle” tehniko. Ko delate z večimi podaljški, da naredite pahljačo, ta pinceta omogoča, da lahko čopek podaljška lepo razprete. Ko ste razprli čopek podaljška, pinceto približate z malce več pritiska in čopek odlepite iz traku. Ostale pincete nimajo razmika. Če se vam zgodi, da pinceta izpusti kakšen podaljšek, je to verjetno zato, ker pincete ne držite pravilno. Pinceto držite bližje vrhu. 

Tweezers

My tweezers don’t grab the fan.2019-11-10T18:05:09+00:00
The tip of my tweezers broke/bent.2019-11-10T18:06:46+00:00
The new tweezers are different than my old ones.2019-11-10T18:07:10+00:00
My tweezers don’t close at the tip or at the foot.2019-11-10T18:08:21+00:00

Krtačke

Ali lahko vaše krtačke steriliziram in ponovno uporabim?2019-11-24T19:44:53+00:00

Ne, naše krtačke so lahko uporabljene samo na eni stranki. Ne da se jih razkužiti s primernimi močnimi kemikaljijami, lahko pa se jih opere s toplo vodo in milnico. Zato vam priporočamo, da jih svoji stranki podarite, da si bodo lahko z njimi negovale svoje trepalnice.

Brushes

Can the brush be sanitised and reused?2019-11-10T18:11:50+00:00

Trepalnice

So vaše trepalnice “silk” ali “mink”?2019-11-27T21:53:25+00:00

Naše trepalnice so izdelane iz PBT vlaken. Silk ali mink je samo poimenovanje, ki so si ga izmislili izdelovalci umetnih trepalnic.

Trepalnic, ki jih želim naročiti ni na zalogi. Kdaj jih boste dobili?2019-11-27T22:01:27+00:00

Za izdelavo trepalnic potrebujemo do 8 tednov. Trepalnice, ki jih trenutno ni na zalogi, so po vsej verjetnosti v izdelavi. Priporočamo pa, da medtem, ko čakate, da poskusite želene debeline trepalnic nadomestiti s trepalnicami z ožjim premerom. Če uporabljate 0.07 , jih poskusite zamenjati z 0.06 trepalnicami, ki se jih z lahkoto oblikuje v čopke. So temne in odlične tudi za gostejše čopke. Ko bomo imeli trepalnice, ki jih želite naročiti, ponovno za zalogi, vas bomo obvestili – po emailu in naših družbenih omrežjih. Prav tako preverite, če je dolžina, ki jo iščete mogoče tudi na naših mešanih – MIX pakiranjih trepalnic.

Paket trepalnic, ki sem ga prejel/a je drugačen od prejšnjega. So to drugačne trepalnice?2019-11-27T22:03:19+00:00

Prenovili smo dizajn naših embalaž, kvaliteta trepalnic pa ostaja vedno ista.

Lashes

Are your lashes Silk or Mink?2019-11-10T18:15:08+00:00

Our lashes are made of PBT Fibers. Silk or mink its only the name manufacturers come up with.

The lashes I want are out of stock, when will you have more?2019-11-10T18:15:59+00:00
The trays I’ve just received are different than the previous one, are they different lashes?2019-11-10T18:16:25+00:00

Vprašanja o plačilu

Naročilo je bilo že plačano, vendar še vedno čakam na paket.2019-11-24T19:43:01+00:00

Po tem, ko oddamo vaš paket na pošto, vas o tem obvestimo. Potrdilo o oddaji paketa bo vsebovalo številko – kodo za sledenje paketu. Če e-maila niste prejeli, preverite vašo neželeno pošto. V kolikor e-maila niste prejeli, nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.

Koliko časa traja vračilo denarja?2019-11-24T19:43:34+00:00

Vračilo denarja na vaš račun lahko traja od 1 do 10 dni, odvisno od vaše banke. Denar vračamo samo na originalni račun iz katerega je plačilo prišlo.

Payment related

Payment has been taken but product has not arrived yet.2019-11-10T18:44:00+00:00
How long does refund take?2019-11-10T18:43:24+00:00

Vprašanja o dostavi

Koliko časa traja dostava?2019-11-24T19:53:50+00:00

Blago, ki je na zalogi, se odpremi v roku 1-2 delovnega dneva od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu. Za blago, kjer je izbrano plačilo po povzetju se odpošlje v roku 1-2 delovnih dni.  Naše naročilo boste prejeli s storivijo Pošte Slovenije, ki tudi odgovarja za vaše naročilo in čas dostave, po tem, ko smo ga mi oddali.

Za informativni čas prenosa paketa / naročila se lahko pozanimate v poslovalnicah Pošte Slovenije ali na povezavi https://www.posta.si/casi-prenosa . Vašemu paketu pa tudi lahko sledimo s kodo pošiljke.

Moje naročilo še ni prispelo, kaj naj naredim?2019-11-24T19:54:44+00:00

V kolikor ste mnenja, da na vaše naročilo že predolgo čakate in, da obstaja možnost, da se je izgubilo, nas nemudoma kontaktirajte. Tako bomo lahko preverili, kaj se je z vašim paketom zgodilo, saj oddanim pošiljkam lahko sledimo.

Moja koda za sledenje ne deluje, kaj naj naredim?2019-11-24T19:56:27+00:00

Prejel/a sem paket z napačnim ali manjkajočim izdelkom.2019-11-24T20:00:22+00:00
Ali je pri naročilu potrebno plačati dodaten davek ali carino?2019-11-24T20:01:42+00:00

Ne, ker je Slovenija v EU, to ni potrebno.

Delivery related

How long does the delivery take?2019-11-19T20:24:41+00:00
My parcel has not arrived yet, what shall I do.2019-11-19T20:26:17+00:00
My tracking number does not work.2019-11-19T20:26:42+00:00
I have received my parcel but I receive the wrong item or item is missing.2019-11-19T20:27:30+00:00
Will I have to pay any tax or duty?2019-11-19T20:29:06+00:00

For now we only ship to Slovenia and Croatia, both of them are in EU, so no, you don’t have to pay any extra tax or duty.

FYI: International shipments (outside EU Zone) are subject to import fees, duties and taxes, which are levied once a shipment reaches their country, in addition to the brokerage fees/custom clearance charges which may be imposed by the carrier. These charges must be paid by yourself. We have no control over these charges. If an international shipment is refused and/or returned, any taxes, duties, custom fees, brokerage fees or shipping charges incurred from this return, will be the responsibility of the customer.

Vračilo in manjkajoči artikli

Zmotil/a sem se pri naročilu ali se premislil/a glede naročila2019-11-24T19:50:53+00:00

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na info@puella si. Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,
  • ime in priimek kupca,
  • naslov kupca.

V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil preko e-maila in/ali jo kontaktiral na telefonsko številko, ki je podana ob naročilu. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale preko bančnega nakazila, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na info@puella.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko naše telefonske številke (+386) 040 567 084  ali po zgornjem e-mailu.

Izdelkov ne zamenjamo, lahko jih samo vrnete in vrnemo vam kupnino. Pri nakupu blaga ali storitve na spletu ima kupec pravico, da naročilo iz kakršnegakoli razloga in brez obrazložitve prekliče ali vrne v 14 dneh. V 14 dneh od prejetja naročila torej lahko vaše naročilo vrnete. V tem času (14 dni) nas morate obvestiti o vrnitvi naročila in naročilo vrniti na naš naslov, da vam vrnemo kupnino.

Vrnete lahko samo izdelke, ki niso bili še odprti in so originalno zapakirani, brez, da bi bila embalaža poškodovana ali odprta. Za izdelke, ki so bili vrnjeni, a se izkaže, da so bili odprti ali je embalaža poškodovana, vam ne bomo morali vrniti kupnine.

Moje naročilo je poškodovano ali pomanjkljivo.2019-11-24T19:51:57+00:00

V primeru predplačila velja, da je prodajalec od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki dostavni službi, ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije, in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem nujno obvesti tudi prodajalca na kontaktni e-mail info@puella.si .

Returns and faulty products

I have ordered the incorrect product or I have changed my mind.2019-11-27T18:12:00+00:00

If you haven’t submitted an order, you may clear the items in your shopping basket at any time by clicking the ‘Remove this item’ button next to the product you do not wish to purchase in your shopping basket.

If you change your mind once you have placed your order, please notify us in writing at info@puella.si of your wish to cancel the order immediately. If we receive notification of cancellation before we process your order, we will happily refund you in full including any delivery costs charged.

If upon receipt of your goods you are not satisfied, we offer a refund in full for goods returned within 14 days of receipt of the items unused, unopened and in a re-saleable condition. Delivery charges are non-refundable, unless the return is as a result of an error on our side.

Please note that due to the nature of the products,  Digital products and Gift Vouchers are non-refundable.

We don’t offer exchanges, only refunds. You have 14 days from the date of delivery receipt to return the item. Simply return your original order for a refund and place a new order.

We only refund goods that have not been used, or damaged on delivery, or defective items. We cannot accept used or opened goods to be refunded.

My item is faulty, what do I do?2019-11-27T18:10:38+00:00

It is with regret that sometimes goods may be damaged in transit, please notify us by email within 24 hours of receiving the products (we might require pictures of the item as well as the packaging). We might ask that you return your unused goods to us and we will send out a replacement or refund. Please return any such item, with a copy of your dispatch note and covering letter to the returns address.

  • We strongly advise that all items are sent via a method of recorded delivery and properly packed in order to ensure safe receipt. We cannot be held responsible for any undelivered items.
  • Please note that you will be reimbursed for the cost of returning the item. This will be issued back to your original method of payment.
  • If, by our error you have received the incorrect goods in your order, we will endeavour to replace the goods with the correct products at no extra cost, and will bear all costs for the return of the products. Please contact info@puella.si to arrange this, including details of your name, order number and delivery address.

Vprašanja o tečajih

Kateri tečaj je primeren zame?2019-11-28T17:13:28+00:00

Naš Klasični tečaj podaljševanja trepalnic je primeren za vse, ki trepalnic niso še nikoli podaljševali. Pokriva osnove podaljševanja trepalnic (kako aplicirati podaljšek na naravno trepalnico, stajling, skrb za higieno, kako vzpostaviš posel s podaljševanjem trepalnice, zahteve in zakonodaja…). Po tem tečaju, lahko nadaljujete na Začetni tečaj volumenskega podaljševanja trepalnic. S tem tečajem boste pridobili osnove volumenskega podaljševanja trepalnic (kako na eno naravno trepalnico namestimo več umetnih trepalnic za volumen). Po zaključenem začetnem tečaju, pa lahko nadaljujete na Nadaljevalni tečaj volumenskega podaljševanja trepalnic, kjer boste nadgradili vaše veščine in se naučili novih tehnik. 

Kaj vse dobim s tečajem?2019-11-28T17:14:01+00:00

Ko boste prišli na tečaj, boste prejeli začetni set za podaljševanje trepalnic, ki vsebuje vse, kar potrebujete, da začnete podaljševati trepalnice (v vrednosti 240 eur). Dobili boste tudi doživljenski 10% popust na izdelke Flawless Lashes by Loreta iz naše trgovine. V tej ceni je vključen tudi priročnik, kosilo, certifikat in na tečaju se uporablja material mentorja. Dobili boste podporo vaše mentorice, ki vam bo vedno na voljo za vsa vprašanja. Po končanem usposabljanju dobite tudi certifikat, ki je potrjen s strani Association of Beauty Therapists (ABT)!

Ali lahko že takoj po tečaju začnem s podaljševanjem?2019-11-28T17:14:50+00:00

Odvisno od tega, koliko ste se na tečaju naučili in do katere stopnje ste prišli. Za Klasični tečaj in Začetni tečaj volumenskega podaljševanja trepalnic, boste svoje znanje in veščine morali dokazati na študiji primera. Od nas boste prejeli povratno informacijo, če ste znanje resnično osvojili. Ko bo nivo vašega znanja in veščine res dovolj dober, boste od nas prejeli certifikat in boste lahko začeli z delom. Po opravljenem Nadaljevalnem tečaju volumenskega podaljševanja, pa boste certifikat prejeli takoj po zaključku tečaja.

Kje se nahaja studio Puella?2019-11-28T17:15:26+00:00

Moj studio se nahaja na Prevaljah na Koroškem, blizu avstrijske meje.

Ali je kje v moji bližini možno obiskati tečaj?2019-11-28T17:16:13+00:00

Vse tečaje podaljševanja trepalnic trenutno izvajam samo v mojem studiu na Prevaljah, na Koroškem v bližini meje z Avstrijo. Za obisk tečaja, se morate predhodno obvezno naročiti. Piši mi…

Ali moram s sabo na tečaj kaj prinesti?2019-11-28T17:17:00+00:00

Dovolj bo, če prinesete sebe. V kolikor smo se dogovorili, da s seboj pripeljete tudi model, jim povejte, da bodo na tečaju morali ostati 2 – 2,5 uri, odvisno od tečaja. Nikakor ne pozabite vaših očal, če ste slabovidni. Vsekakor priporočamo tečaje, tistim, ki res dobro vidijo in nimajo težav z vidom, saj je podaljševanje trepalnic zelo precizno in detajlno delo.

Course related

What class shall I take?2019-11-19T20:40:50+00:00
What is included with the class?2019-11-19T20:41:59+00:00
Can I start taking clients after the class?2019-11-19T20:42:38+00:00
Where are you based?2019-11-19T20:44:07+00:00

I’m based in Slovenia, near border with Austria, in Prevalje.

Is there any class near me?2019-11-19T20:45:19+00:00

I’m based in Slovenia, near border with Austria, in Prevalje. All classes happen in my studio in Prevalje. You have to book an appointment with me.

What do I need to bring for the class?2019-11-19T20:46:04+00:00

Distributerji

Kdo so uradni distributerji v moji bližini?2019-11-27T18:06:49+00:00

Sem uradna distributerka in lash trenerka za luksuzno znamko Flawless Lashes by Loreta, za Slovenijo in Hrvaško. Piši mi….

Za ostale države, si preveri ta zemljevid.

Distributors

Is there any distributors near me?2019-11-27T18:03:29+00:00

I’m (Puella, Tina Sklepič s.p.) the official distributor for Slovenia and Croatia.  Drop me a line…

For other countries see this map.

Lash trenerji

Kje v moji bližni se lahko izobrazim za lash stilista?2019-11-24T19:41:19+00:00

Sem uradna zastopnica in trenerka za Flawless Lashes by Loreta in vesela bom, če se bomo lahko dogovorili za vaše usposabljanje. Moj studio v katerem potekajo izobraževanja je na Prevaljah, blizu meje z Avstrijo.

Dogovorimo se za termin!

Trainers

Do you hold any classes near me?2019-11-19T20:55:22+00:00

I’m official Flawless Lashes by Loreta trainer and you can book an appointment for class with me. I’m based in Slovenia, near border with Austria, in Prevalje. All classes happen in my studio in Prevalje.

Let’s talk!

Puella, lash academy, studio in shop

Telefonska: (+386) 040 567 084 E-naslov: info@puella.si Spletna: www.puella.si
sl_SI
Ta stran uporablja piškotke za izboljšanje uporabniške izkušnje in za spremljanje podatkov o obiskanosti strani. Več o tem v Piškotki. ////// This website uses cookies. We use cookies to see how you interact with the website, but this is always done anonymously. Still not sure? Read more about this in our Cookie Policy. OK
Black friday akcija, vse - 20%