Dostava in vračilo blaga

See Delivery and Returns text in English below

Dostava blaga

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije.

Blago, ki je na zalogi, se odpremi v roku 1-2 delovnega dneva od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu. Za blago, kjer je izbrano plačilo po povzetju se odpošlje v roku 1-2 delovnih dni.  Naše naročilo boste prejeli s storivijo Pošte Slovenije, ki tudi odgovarja za vaše naročilo in čas dostave, po tem, ko smo ga mi oddali.

Za informativni čas prenosa paketa / naročila se lahko pozanimate v poslovalnicah Pošte Slovenije ali na povezavi https://www.posta.si/casi-prenosa . Vašemu paketu pa tudi lahko sledimo s kodo pošiljke.

Če so različna naročila na isti naslov in naročnika oddana na isti dan, boste zanje plačali enkraten strošek poštnine (ker vam bomo vse poslali v enem paketu).

V kolikor ste naročila oddali na različne dni, se vam bo za vsako posebej zaračunala poštnina.

V kolikor ste mnenja, da na vaše naročilo že predolgo čakate in, da obstaja možnost, da se je izgubilo, nas nemudoma kontaktirajte. Tako bomo lahko preverili, kaj se je z vašim paketom zgodilo, saj oddanim pošiljkam lahko sledimo.

V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša, podatki o dobavljivosti so prikazani v opisu vsakega artikla. V primeru, da se zgodi, da v procesu naročanja zaloge zmanjka, vas o tem obvestimo. Takoj, ko izdelek dobimo vam ga pošljemo. Če je plačano preko kartice pa se lahko tudi vrne denar, v kolikor naročilo prekličete. Če je naročen izdelek poslan naknadno, ker ni bil na zalogi, poštnino krijemo mi.

Vračilo blaga

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na info@puella si. Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,
  • ime in priimek kupca,
  • naslov kupca.

V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil preko e-maila in/ali jo kontaktiral na telefonsko številko, ki je podana ob naročilu. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale preko bančnega nakazila, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na info@puella.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko naše telefonske številke (+386) 040 567 084  ali po zgornjem e-mailu.

Izdelkov ne zamenjamo, lahko jih samo vrnete in vrnemo vam kupnino. Pri nakupu blaga ali storitve na spletu ima kupec pravico, da naročilo iz kakršnegakoli razloga in brez obrazložitve prekliče ali vrne v 14 dneh. V 14 dneh od prejetja naročila torej lahko vaše naročilo vrnete. V tem času (14 dni) nas morate obvestiti o vrnitvi naročila in naročilo vrniti na naš naslov, da vam vrnemo kupnino.

Vrnete lahko samo izdelke, ki niso bili še odprti in so originalno zapakirani, brez, da bi bila embalaža poškodovana ali odprta. Za izdelke, ki so bili vrnjeni, a se izkaže, da so bili odprti ali je embalaža poškodovana, vam ne bomo morali vrniti kupnine.

V primeru predplačila velja, da je prodajalec od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki dostavni službi, ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije, in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem nujno obvesti tudi prodajalca na kontaktni e-mail info@puella.si .

O tem, da nameravate naročilo ali izdelke vrniti, nas najprej obvestite na e-mail: info@puella.si.

Naročilo vrnite na naslov: PUELLA, kozmetična dejavnost, Tina Sklepič, s.p., Trg 1A, 2391 Prevalje, Slovenija

Ob vračilu s pošiljko in na e-mail navedite spodaj zahtevane podatke:

  • Potrditveni e-mail o nakupu s številko naročila
  • Razlog zakaj vračate naročeno
  • Številko in kopijo računa
  • Dokaze (fotografija) o tem, da je pošiljka oz. naročilo bilo poškodovano (v primeru, da se boste pritožili na Pošto Slovenije, ker ste prejeli poškodovano ali manjkajoče naročilo).

Delivery and Returns

Delivery

We partner with DPD to deliver your orders to Croatia. Standard delivery time with DPD from Slovenia to Croatia is 1 day.

For more details check their web service for delivery time calculation here.

You will get SMS and/or email notifications about the status of your delivery.

Orders placed after 3pm Monday to Friday, at the weekend or a Holiday will not be processed until the next working day.

We do try our best to meet the delivery timescales, but occasionally a parcel can be late due to reasons that are out of our control (i.e. weather conditions, strikes, busy times such as holiday season, customs…). Delivery times are not guaranteed and are benchmarks according to the delivery providers in order for the customer to make a judgement as to which service may be most appropriate to them.

PUELLA, kozmetična dejavnost, Tina Sklepič, s.p. will not be liable for any loss caused to you due to the late delivery.

If your order needs to ship in two parcels or more, you only pay one lot of postage per order.

If you have placed more than one order within one day, we will try to ship the orders together to save you postage if possible.

First contact us immediately at info@puella.si. Then check your parcel with DPD service at: Where’s my parcel? with your tracking code. If you fill in your parcel number, you will know at once where your parcel is.

Due to high International shipping costs, taxes and duty fees, we will hold the order until all items are in stock and available to ship. Please contact us if you wish to cancel or change these items.

Returns

If you haven’t submitted an order, you may clear the items in your shopping basket at any time by clicking the ‘Remove this item’ button next to the product you do not wish to purchase in your shopping basket.

If you change your mind once you have placed your order, please notify us in writing at info@puella.si of your wish to cancel the order immediately. If we receive notification of cancellation before we process your order, we will happily refund you in full including any delivery costs charged.

If upon receipt of your goods you are not satisfied, we offer a refund in full for goods returned within 14 days of receipt of the items unused, unopened and in a re-saleable condition. Delivery charges are non-refundable, unless the return is as a result of an error on our side.

Please note that due to the nature of the products,  Digital products and Gift Vouchers are non-refundable.

We don’t offer exchanges, only refunds. You have 14 days from the date of delivery receipt to return the item. Simply return your original order for a refund and place a new order.

We only refund goods that have not been used, or damaged on delivery, or defective items. We cannot accept used or opened goods to be refunded.

It is with regret that sometimes goods may be damaged in transit, please notify us by email within 24 hours of receiving the products (we might require pictures of the item as well as the packaging). We might ask that you return your unused goods to us and we will send out a replacement or refund. Please return any such item, with a copy of your dispatch note and covering letter to the returns address.

  • We strongly advise that all items are sent via a method of recorded delivery and properly packed in order to ensure safe receipt. We cannot be held responsible for any undelivered items.
  • Please note that you will be reimbursed for the cost of returning the item. This will be issued back to your original method of payment.
  • If, by our error you have received the incorrect goods in your order, we will endeavour to replace the goods with the correct products at no extra cost, and will bear all costs for the return of the products. Please contact info@puella.si to arrange this, including details of your name, order number and delivery address.

Return address: PUELLA, kozmetična dejavnost, Tina Sklepič, s.p., Trg 1A, 2391 Prevalje, Slovenia (EU)

The following information will be required when returning your goods:

  • Confirmation email containing your Order number
  • Reason given for returning the goods.
  • Receipts showing any return postal charges if you are claiming a full refund for damaged, faulty or incorrectly delivered goods.

NOTE:

  • Returned items will be processed within 2 working days of receipt.
  • Reasonable care must be taken when packaging the parcel and returning it so that goods are not damaged in transit.
  • You are advised to use a carrier that offers both traceability and insurance.