Pogoji poslovanja

See Terms and Conditions text in English below

Svetujemo vam, da pred uporabo naše spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z nakupom v spletni trgovini Puella, pomeni da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Podjetje PUELLA, Tina Šuler s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev v spletni trgovini Puella. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine in podatki o ponudniku

Splošni pogoji spletne trgovine Puella so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Spletna trgovina Puella je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Puella, Tina Šuler s.p., v nadaljevanju ponudnik/trgovina. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Puella, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno trgovino Puella upravlja podjetje:

Dolgi naziv PRS: PUELLA, kozmetična dejavnost, Tina Šuler, s.p.
Davčna številka: 90878639
Matična: 8009708000
Zavezanec za DDV: Ne
SKD: S96.022 – Kozmetična in pedikerska dejavnost
Datum vpisa: 1.7.2017

TRR: IBAN SI56 6100 0002 0527 778 (odprt 12.10.2018, DH d.d.)

Podatki o podjetju na bizi.si // AJPES

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka).
  • Kontaktne naslove (e-pošta, telefon).
  • Bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Dostopnost izdelkov(vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku).
  • Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (ter način, kraj in rok dostave).
  • Vse cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka.
  • Časovno veljavnost ponudbe.
  • Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen.
  • Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Puella prek elektronske pošte postane obiskovalec član spletne trgovine Puella. Tako član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobi pravico do nakupa v spletni trgovini Puella. Ob registraciji v spletno trgovino Puella pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Puella nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na info@puella.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.

Naročanje

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.

Naročanje v naši spletni trgovini je varno in enostavno.

Do nakupa v trgovini Puella pridete v petih korakih: izberete izdelek oz. izdelke in jih dodate v košarico, pregledate nakupovalno košarico, vpišete svoje podatke za račun in dostavo, izberete način dostave in plačila ter potrdite naročilo. Izbrano blago vam nato v najkrajšem možnem času dostavimo na izbrani naslov.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@puella.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu.

Po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli obvestilo, da smo naročilo prejeli, s katerim potrjujemo prejem naročila v čakalno vrsto. Običajno prejmete elektronsko obvestilo v 5 minutah, lahko pa se to časovno podaljša zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev. Puella administraciji so na spletni strani puella.si vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Administracija naročilo pregleda in preveri dobavljivost naročenih artiklov.

Po oddaji naročila

Puella si pridržuje pravico do zavrnitve naročila v primeru, da artikla ni več na zalogi ali očitno napačnih cen, ki lahko nastanejo v primeru napak pri avtomatiziranih prenosih, o čemer vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času. V primeru nejasnosti, preverjanja podatkov ali zagotavljanja pravilne dobave vas lahko pokličemo na telefonsko številko, ki ste jo vnesli ob oddaji naročila.

Blago bomo pripravili v dogovorjenem roku in poslali na vaš naslov. O tem boste tudi obveščeni, na elektronski naslov vam bomo poslali obvestilo. V primeru, da ste naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov.

Prek elektronske pošte se kupca lahko tudi sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči na info@puella.si ali po telefonu, da bo artikel odstranil iz naročila. Puella vrne kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca – ali odpremi in dobavi ali pa celotno naročilo stornira. Če dobavitelj ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Puella naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Puella ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Puella nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Puella ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

Puella v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti ali SMS-u sporočilu obvesti kupca. Puella v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. SMS sporočil, ki so odgovor na obvestilo o pripravi in odpremi pošiljke s strani kurirja – Pošta Slovenije, Puella ne prejme, zato kupce prosimo, da na SMS sporočila ne odgovarjajo, ampak se na nas obnejo preko navednih kontaktov (e-mail in telefon).

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na info@puella.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. V nasprotnem primeru si podjetje Puella, Tina Šuler s.p. si prislužuje pravico odstopa od kupoprodajne pogodbe ter stranki vrne plačano kupnino. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Puella in je dostopna kupcu.

Podjetje Puella, ne odgovarja za morebitne napake (slovnične, tipkarske in druge) v povezavi s ceno artiklov. V primeru morebitnih napak, bo stranka obveščena.

V primeru, da želite naročiti preko telefona nas pokličete na 040567084, od ponedeljka do petka med 8:00 in 15:00. Pri naročilu preko telefona bomo potrebovali enake podatke kot pri naročilu preko spleta. Pri naročilu preko telefona lahko izberete izključno plačilo po povzetju ali po predračunu.

Načini plačila

V spletni prodajalni so omogočeni naslednji načini plačila:

  • Plačilo po povzetju* z gotovino ali kartico ob prevzemu.
  • Plačilo po ponudbi/predračunu** (predračun boste prejeli po e-pošti), rok plačila predračuna je pet (5) dni. Po poteku roka za plačilo, ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Puella po ponudbi/predračunu.

Pri plačilu pri povzetju je zaračunan dodaten strošek 1,5 EUR.

**Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Izdaja računa

Puella po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Vse cene na spletni strani so v evrih. Nismo davčni zavezanci. Cena je dokončna. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Puella kupcu omogočilo odstop od nakupa. .Popusti in kuponi se med seboj praviloma ne seštevajo, razen v primeru, ko je navedeno drugače!

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Puella. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Puella spletne trgovine ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo na izdelke v akciji, razen v kolikor je to navedeno drugače.

Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.

Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.

Dostava

Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije

Odprema blaga

Vsi artikli v spletni trgovini Puella imajo podatek o dobavljivosti. Podatki o dobavljiovsti veljajo za delovne dni.

Lastnosti artiklov

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na info@puella si. Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,
  • ime in priimek kupca,
  • naslov kupca.

V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil preko e-maila in/ali jo kontaktiral na telefonsko številko, ki je podana ob naročilu. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale preko bančnega nakazila, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

V primeru predplačila velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki, dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije, in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail info@puella.si .

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih. Zavezanci za DDV so dolžni ob oddaji naročila navesti tudi svojo davčno številko.

Varnost nakupa

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Odgovornosti kupca

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje Puella se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta .Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Politika zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Komunikacija

Trgovina Puella bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
  • Pošiljatelj bo jasno razviden.
  • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšnem, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
  • Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
  • Oglasna sporočila bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Avtorske pravice

Spletna trgovina Puella  je v lasti podjetja Puella, Tina Šuler s.p. vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Omejitev odgovornosti

Puella se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov inse po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na e-mail info@puella.Si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje Puella se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Puella prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Puella ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Puella ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pomoč in dodatna vprašanja

Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo preko e-maila info@puella.si ali po telefonu na 040567084.

Terms and Conditions

TERMS OF SALE

These terms and conditions (“the Terms”) govern the users (“you” or “your”) use of the website (“Site”) and your relationship with PUELLA, kozmetična dejavnost, Tina Sklepič, s.p. whose registered office is at Trg 1A, 2391 Prevalje, Slovenia (EU)  (“we”, “our” or “us”). Please read them carefully as they affect your rights and liabilities under law. If you do not agree to these Terms, please do not access nor use the Website. If you have any queries regarding these Terms then please contact us via postal mail or by email at

info@puella.si .

AGREEMENT

By using the Site you agree to be bound by these Terms.

AGREEMENT BETWEEN SELLER & BUYER

  • To make a purchase from our website, you must complete the on-line registration form.
  • All sales are to the Trade by qualified technicians. By placing an order with us you are confirming that you are not a consumer and for the purposes of sale of goods and that you are in business and purchasing the goods for the purpose of that business and not for personal use. We reserve the right to ask you for proof of professional status.

REGISTRATION

You warrant that the Personal Information which you provide when you register as a customer is true, accurate, and current and complete in all respects and in particular you agree not to impersonate any other person or entity or to use a false name or a name that you are not authorised to use.

You agree to notify us immediately of any changes to Your Personal Information by contacting customer services team by e-mail info@puella.si.

CHANGE OF TERMS

We reserve the right to update these Terms from time to time and any changes will be notified to you via a suitable announcement. It is your responsibility to check for such changes. The changes will apply to the use of the Site after we have given such announcement. If you do not wish to accept the new Terms you should not continue to use the Site. If you continue to use the Site after the date on which the change comes into effect, your use of the Site indicates your agreement to be bound by the new Terms and you confirm that we shall not be liable to you for any modification to or withdrawal of the Website or its contents.

ORDERING

  • When placing an order, you agree that any and all information given is accurate and complete.
  • All products and product information available on Site are intended for qualified professionals and are for sale on a strictly business to business basis.
  • We have the right to ask for proof of professional status, and refuse the order if we believe the person not to be a trade customer. As a business user, it is your responsibility to ensure that you are insured for products that you are using. Products are not intended for sale to members of the general public.
  • You should be competent in using the products sold on this Site. We are not be responsible for any injury or damages if unqualified beautician/lash technician are using our products.
  • All orders are subject to acceptance and product availability.
  • Availability information for products is listed on each individual product description.
  • All prices listed on Site are correct at the time of entering the information, however, we reserve the right to change prices of any product at any time.
  • No contract for the sale of any product will exist between you and us until we accept your order by dispatching the product to you. When this happens we will confirm the acceptance by sending you an email.
  • This confirmation email will be sent to the email address given in your order form and will detail products ordered, payment method, cost (including VAT if applicable).
  • You must check all the details on this confirmation email are correct and contact us as soon as possible if any details are incorrect.
  • Discount vouchers, codes and offers cannot be used on sale products.

PAYMENT

  • We accept most major credit and debit cards and PayPal
  • Payment is due to us in full, prior to dispatch of goods.
  • All credit and debit cardholders are subject to validation checks and authorisation by the card issuer. If the issuer of your payment card refuses to authorise payment to us, we will not be liable for any delay or non-delivery.

ADHESIVES

Adhesives carry a risk of personal injury if they are not used and applied properly by appropriately qualified professionals, by which we mean someone who holds a certificate of competence in individual eyelash extension, and is knowledgeable in the use and application of all eyelash extension products, particularly adhesives, and is fully insured.

We will only supply adhesives to professionals and we may require to provide proof of compliance with all relevant standards and requirements and are otherwise suitable to apply the adhesives correctly. Should you fail to provide us with information or if we have any reason to suspect that you are not appropriately qualified and compliant, we reserve the right not to supply you with any adhesive.

You agree to use any adhesive as follows:

  • You will first conduct a careful and detailed client consultation in which you will check for any potential contraindications.
  • If any contraindications are found or indicated you will provide the material safety data sheet to the client’s GP and obtain sign-off from the GP before proceeding any further with the client consultation or treatment.
  • You will carry out a 48 hour patch test prior to any use of adhesive products, in accordance with best industry practice, and only proceed with any treatment following a positive outcome to the patch test.
  • You will use adhesives only for closed eye treatments.
  • You will never use any adhesives on any client who has or has had any eye condition: laser eye correction, open wounds on the face, eczema, dermatitis, psoriasis, recent semi-permanent make up or facial surgery, or any condition which would otherwise make them unsuitable for the use of adhesive.

FAULTY PRODUCTS

We warrant that:

  • Products will be delivered undamaged in the quantities ordered.
  • The product will conform with the manufacturer’s latest instructions as set out on the Site at the time of your order.
  • The product is intended to be used strictly in accordance with the latest instructions as set out on the Site or as on the product itself. It is your responsibility to ensure that you use the product strictly in accordance with those instructions.

We try very hard to deliver products in excellent condition. However, if you tell us that the product is faulty, you agree to return the product in its current condition to inspect within a reasonable time. In order to provide you with any resolution for a faulty product, we may need your assistance and prompt provision of certain information regarding the product, including:

    • Order and tracking numbers as we reasonably require.
    • Reasonable information in which it is alleged that the product is damaged or defective.

CIRCUMSTANCES BEYOND OUR CONTROL

We shall not be liable to you for any breach, hindrance or delay in the performance of a contract attributable to any cause beyond our reasonable control, including without limitation any act of God, actions of third parties (including without limitation hackers, suppliers, governments or local authorities), insurrection, riot, civil commotion, war, hostilities, warlike operations, national emergencies, terrorism, piracy, arrests, restraints or detainments of any competent authority, strikes or combinations or lock-out of workmen, epidemic, fire, explosion, storm, flood, drought, weather conditions, earthquake, natural disaster, accident, mechanical breakdown, third party software, failure or problems with public utility supplies (including electrical, telecoms or Internet failure), shortage of or inability to obtain supplies, materials, equipment or transportation, regardless of whether the circumstances in question could have been foreseen.