Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na info@puella si. Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,
  • ime in priimek kupca,
  • naslov kupca.

V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil preko e-maila in/ali jo kontaktiral na telefonsko številko, ki je podana ob naročilu. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale preko bančnega nakazila, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na info@puella.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko naše telefonske številke (+386) 040 567 084  ali po zgornjem e-mailu.

Izdelkov ne zamenjamo, lahko jih samo vrnete in vrnemo vam kupnino. Pri nakupu blaga ali storitve na spletu ima kupec pravico, da naročilo iz kakršnegakoli razloga in brez obrazložitve prekliče ali vrne v 14 dneh. V 14 dneh od prejetja naročila torej lahko vaše naročilo vrnete. V tem času (14 dni) nas morate obvestiti o vrnitvi naročila in naročilo vrniti na naš naslov, da vam vrnemo kupnino.

Vrnete lahko samo izdelke, ki niso bili še odprti in so originalno zapakirani, brez, da bi bila embalaža poškodovana ali odprta. Za izdelke, ki so bili vrnjeni, a se izkaže, da so bili odprti ali je embalaža poškodovana, vam ne bomo morali vrniti kupnine.